Serious talk



Heeej! 

Jag tänkte säga några viktiga grejjer. 

Den första är, denna novellen kommer inte bli jättelång. Den är inte jättebra, de är min första novell och den var inte så genomtänkt för jag tog typ alla mina ideer till en novell vilket inte var så bra. När jag då avslutar Still the one så kommer jag ta en liten paus från bloggen för att börja skriva på en bra novell så jag kan uppdatera regelbundet och kanske få lite fler läsare! 

Den andra är, som ni kanske sett så har jag fixat en ny design. Headern ligger jättefult och de är inte alls fint men jag har inte haft tid/ork/lust att fixa de. Jag är inte alls bra på koder och sånt så om någon vet någon eller nåt som gör gratisdesigner så skulle jag bli jätteglad! 

Kontaka mig på: [email protected] om du kan hjälpa till med design! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0