Kapitel 20

Tidigare:
-Alright.. When is your birthday? 
-February first. When is yours? sa han. 
-July second. sa jag.
-Favorite movie?
-Hm.. Love actully. Your?
-Any Harry Potter movie! sa jag.
-We are going left here. sa han. Jag svängde på skateboarden åt vänster. Långt fram kunde jag se havet. 
-Is your special place at the sea? sa jag och kollade ivrigt på Harry. Han kollade lurigt på mig. 
-I won't tell you. sa han. Or.. I will tell you, if you give me a kiss. 
-Oh never.. skojade jag.
-I will kiss you anyway. sa han och tog tag i min arm och stannade skateboarden. Han satte sina läppar mot mina och jag försvann från verkligheten. När hans läppar lämnade mina kom jag tillbaka till verkligheten. 

Jag log och satte ner ena foten mot marken och tryckte ifrån. Skateboarden rullade iväg och jag kände hur vinden tog tag i mitt hår. Jag ställde båda fötterna på skateboarden och njöt. När farten började avta vände jag mig om och såg Harry komma gående. Jag tog fart och körde fram till han. Jag stannade vid han och tog upp skateboarden och bar den under armen. Med andra handen tog jag hans hand. Vi hade nu kommit mycket närmare havet. 
-So where is your special place? sa jag.
-You'll see. sa han. Vi gick lite till och efter ett tag kom vi fram till vattnet. 
-Is it here? It's beautiful! sa jag. 
-No, it's not here.. skrattade Harry. Come on. sa han och började klättra upp för ett berg. 
-And you think i'm going to climb with me skateboard? sa jag och kollade upp mot han. 
-Give it to me. sa han. Jag sträckte skateboarden till han och började också klättra. När vi kom till toppen av berget kollade jag ner och såg en liten vik. De var en liten liten sandstrand.
-Here is my special place. It's always empty. I always goes here when I need to think, or be alone. It's the best.sa han och började klättra ner till den lilla sandstranden. Jag gjorde som han och gick ner.
När jag nådde sanden tog jag av mig mina converse så jag var barfota i sanden. Harry gjorde likdant. Han satte sig ner och vinkade sig till mig. Jag satte mig ner och han drog in mig i hans famn. 
-Now it's your turn to tell me everything about you. sa han. 
-What do you wanna know? sa jag.
-How your life was back in Sweden. De högg i mig när han sa de. Jag ville inte förstöra kvällen med att berätta om mitt liv innan jag flyttade till London. Trots de bestämde jag mig för att berätta. De var Harry och  han måste veta. Jag började berätta om Viktor och Alicia. Om hur jag träffade Elvira och sedan Leon. När jag var klar sa Harry:
-I knew you were special and strong but.. Wow.. Can't believe you've went through this.. You really don't deserve it. 
-Nobdy does Harry.. sa jag tyst.
-That guy Viktor and Alicia does. sa Harry. 
-Maybe, but I haven't talked to them since that happend and I'm not planning to do it. sa jag. But I don't wana think about that anymore. Come on. sa jag och reste på mig. Jag höll ut handen och Harry tog den och reste på sig. Jag drog med honom ner mot vattnet. 
-No, Michelle it's cold.. klagade Harry. 
-Come on your chicken! sa jag och släppte Harrys hand och sprang i vattnet. De var som han sa. De var kallt. Men jag brydde mig inte. Jag hörde Harry sucka och sedan hörde jag plask och innan jag hann reagera hoppade Harry på mig och båda låg under vattnet. Jag simmade upp till ytan. När jag kom upp till ytan brast jag ut i gapskratta. Harry kom några sekunder senare och drog mig intill han. Vi var inte på jättedjupt vatten. 
-Harry.. I'm all wet.. klagade jag. 
-Then take your clothes off.. sa han lurigt. 
-You wish.. sa jag och började gå upp mot land. Han följde efter och vi la oss på sanden igen. Vi visste att vi skulle bli sandiga, men vi ville inte hem. Vi la oss på rygg och kollade upp i himlen. Harry rullade och la sig på sidan så han kollade på mig. 
-Michelle.. sa han tyst.
-Yeah.. sa jag utan att släppa blicken från himlen. 
-I wanna ask you something. sa han.
-Go on. sa jag medan jag sprack upp i ett leénde. 
-Well.. It's not me that wanna ask you something. It's.. Roger. He's a man inside me. He want to ask you something. sa han med skratt. Jag skrattade högt. 
-Hi, this is Roger talking. sa han med tillgjord mörk röst. I ask you Michelle Englund to be Harry Styles offical girlfriend? han avslutade meningen med en snabb kyss. Hela jag log.
-I really really want to. sa jag. 
-Good, I'll say that to Mr.Styles. sa "Roger". 
-Hi babe. sa den riktiga Harry. 
-Hi boyfriend. sa jag och kysste honom. 
-Yeah, Roger told me omething about that. skojade han. 
-Oh stop.. sa jag. Han la sig ner på rygg och jag la mig på hans axel. 

Litet kort, mysigt kapitel nu på kvällen. 
Jao jao, nu är Michelle och Harry officelt ihop! Vad tror ni kommer hända? 
Jag kanske hinner skriva ett imorgon men jag lovar verkligen inget! Ni fick ju trots allt 2 kapitel idag! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOVE IT!

2013-01-28 @ 13:48:19
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA BRA!!!!!:*

2013-01-28 @ 13:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0